info@etalar-teh.ir

راه ارتباط با ما

021-88535255-8

تماس با ما

 تالار پذیرایی و معیارهای خوب بودن آن

تالار پذیرایی و معیارهای خوب بودن آن

شاید جالب باشد بدانید که برگزاری مراسم در تالار پذیرایی به شکل امروزی ، از ابتدای قرن بیستم مرسوم شد. این تالارها بر اساس تجربه و تخصصی که داشتند در زمینه برگزاری مراسم و پذیرایی از میهمانان، مورد توجه واقع می شدند. از همین رو انتخاب تالار ، از مهم ترین قسمت از برنامه مراسم محسوب می شود.

معیارهای زیادی وجود دارد که می تواند در انتخاب تالار مناسب برای پذیرایی و اجرای مراسم، به شما کمک نماید.

 

تالار پذیرایی

معیارهای یک تالار پذیرایی خوب

الف – دسترسی مناسب تالار پذیرایی :

اولین نکته ای که در این خصوص مطرح است، موقعیت و دسترسی مناسبی است که یک تالار باید داشته باشد. به جهت آن که میهمانان برای رسیدن به تالار، باید شرایطی مناسب داشته و فاصله طولانی و یا ترافیک می تواند آن ها را کلافه کند.

حتی می توانید تالار  را در نزدیکی آرایشگاه و یا آتلیه در نظر گرفته، تا از رفت و آمدهای اضافی ممانعت به عمل آورید و بتوانید به موقع در مراسم خود حاضر باشید.

دسترسی مناسب تالار پذیرایی

ب – ظرفیت مناسب تالار  :

این مهم است که بر حسب تعداد میهمانان خود، وسعت باغ یا تالار  را در نظر بگیرید. در اختیار گرفتن فضایی بزرگ برای تعداد میهمانان اندک، باعث می شود که آنان در سالن پراکنده شده و مراسم سرد و خلوت به نظر آید. از طرفی به طور معمول، تالارهای پذیرایی امکان پذیرایی از چند میهمان اضافه را دارند.

حتی می توان گفت تالاری با سقف کوتاه نیز می تواند باعث احساس دلگیری در فضای مراسم شود. این نکته را باید هنگام انتخاب تالاردر نظر گرفت.

ج – محل پارکینگ خودروها :

از عوامل دیگری که می توانند در انتخاب تالار  موثر باشد، پارکینگ است. اغلب میهمانان با خودروهای شخصی خود به مراسم می آیند و چندان جالب نخواهد بود که مدت ها به دنبال جای پارک بوده و یا در کنار خیابان، ساعت ها پارک کنند. وجود پارکینگ در تالار  می تواند خیال آنان را از امنیت خودروی شان راحت کند.

د – وضعیت رومیزی و روکش های صندلی :

تمیز بودن رومیزی و روکش صندلی ها از دیگر موارد مهم در تالار  است. این نکته را می توانید هنگام عقد قرارداد به مدیریت تالار اعلام کنید که روکش ها تماما تمیز باشند. وجود لکه ها بر روی رومیزی یا صندلی می تواند احساس ناخوشایندی در میهمانان شما ایجاد نماید.

وضعیت رومیزی و روکش های صندلی

ه – کنترل کیفیت غذا و پذیرایی

یکی از روش های مرسوم پس از انتخاب تالار ، تست غذا توسط مشتری می باشد. می توان در کنار آن با نوع برخوردی که با میهمانان می شود، کیفیت ظروفی که برای پذیرایی استفاده شده و سرویس دهی که انجام می شود، سطح کیفی پذیرایی در تالار را محک زد.

کنترل کیفیت غذا و پذیرایی

ز- کنترل امکانات تالار  و سرویس های بهداشتی

از جمله موارد دیگر، کنترل سرویس های بهداشتی است که به تعداد کافی و تمیز بوده و از سالن اصلی فاصله زیادی نداشته باشد. همچنین وجود رختکن های مناسب نیز از جمله مواردی است که نیاز است بررسی شود.

در نهایت می توانید یک روز پیش از مراسم، به تالار  سرکشی کرده و تمامی موارد را کنترل نموده و حساسیت های خود را به مدیریت تالار گوشزد نمایید. بدین ترتیب برای جلب رضایت شما اقدام خواهند نمود.

خدمات مرتبط :

 مقالات مرتبط :

راه های ارتباطی با ما:

دیدگاه خود را ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *