info@etalar-teh.ir

راه ارتباط با ما

021-88535255-8

تماس با ما

 تفاوت قیمت تالار‌های پذیرایی مشخص شد

تفاوت قیمت تالار‌های پذیرایی مشخص شد

خسرو ابراهیمی نیا: تفاوت قیمت تالار‌های پذیرایی به دلیل ارائه خدمات مختلف از سوی واحد‌هاست

خسرو ابراهیمی نیا ر از برخورد جدی نیروی انتظامی و اتحادیه با تالار‌های برگزارکننده جشن‌های مختلط خبر داد و بیان کرد: هم اکنون کمتر از هزار واحد تالار‌های عروسی در تهران فعالیت می‌کنند و تا پایان سال افزایش قیمتی برای تالار‌های عروسی  نداریم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا در تالار‌ها غذا‌هایی همچون میگو و خرچنگ سرو می‌شود یا خیر اظهار کرد: غذای میگو جزو غذای دریایی و حلال است، اما از سرو غذای خرچنگ اطلاعی ندارم.

ابراهیمی با اشاره به اینکه تفاوت قیمت تالار‌های پذیرایی به دلیل ارائه خدمات مختلف از سوی واحد‌ها بوجود می‌آید بیان کرد: خدماتی که تالار‌های پذیرایی به متقاضیان ارائه می‌دهند کار‌های هنرمندانه‌ای است که بنا به درخواست آن‌ها صورت می‌گیرد لذا تالار‌ها قیمت برآورد شده خود را به اتحادیه ارائه می‌کنند تا ضمن بررسی از جانب کمسیون مستقر در اتحادیه قیمت پیشنهادی به صورت نهایی تأیید شود.

ابراهیمی نیا در پایان با بیان اینکه ثابت بودن نرخ ورودی تالار‌های پذیرایی ممتاز را ظلم به این واحد‌ها می‌دانیم یادآوری کرد: اتحادیه تالار‌های پذیرایی و تجهیز مجالس به صورت آنلاین در خدمت مشتریان است تا به کوچکترین شکایات در کمتر از ۲۴ ساعت رسیدگی کند.

از دیگر مقالات سایت ما:

دیدگاه خود را ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *