info@etalar-teh.ir

راه ارتباط با ما

021-88535255-8

تماس با ما

 ضرورت قدردانی از تلاشهای بی وقفه هیات مدیره

ضرورت قدردانی از تلاشهای بی وقفه هیات مدیره

عضو اتحادیه تالارهای پذیرایی و تجهیز مجالس با اشاره به قانون جدید که حضور نمایندگان صنوف را برای بیش از دو دوره متوالی محدود و ممنوع کرده است گفت: اگرچه در دوره جدید، بسیاری از اعضای هیات مدیره اتحادیه حضور ندارند، اما هرگز نمی توانیم خدمات شایسته و تلاش های بی وقفه آنان را نادیده بگیریم و فراموش کنیم.

به گزارش پول نیوز،

سعید افشار در گفتگو با خبرنگار پول نیوز با اعلام این که پس از پیروزی انقلاب اسلامی، آقایان ابراهیمی نیا، یحیایی، عبداللهی، نوروزی، تهرانی و دولو اتحادیه تالارهای پذیرایی را تشکیل دادند گفت: این افراد با تلاش های مستمر، اعضا را برای تشکیل اتحادیه به منظور پیگیری مطالبات صنف، دور هم جمع کردند.

 

نامزد انتخابات دوره جدید هیات مدیره اتحادیه تالارهای پذیرایی و تجهیز مجالس با یادآوری اینکه مقرر شد تمامی صنوف اتحادیه تشکیل دهند گفت: مجمع امور صنفی صنوف را مکلف کرد تا هر کدام با توجه به مسئولیتی که دارند، اساسنامه ای را تعریف کنند و بر اساس آن اتحادیه را شکل دهند که به همت آقایان ابراهیمی نیا، دولو، عبداللهی و یحیایی اساسنامه‌ای تهیه و بر مبنای آن فعالان کرایه ظروف نیز به اتحادیه تالارهای پذیرایی افزوده و در نهایت اتحادیه تالارهای پذیرایی و تجهیز مجالس تشکیل شد.

 

مدیر مجموعه تجهیز مجالس آزمون، با یادآوری اینکه در ابتدا اتحادیه دفتر و جایگاه مناسبی نداشت گفت: با همت و پیگیری اعضای هیات مدیره اتحادیه، با تمامی تالارداران و تجهیز کنندگان مجالس ارتباط برقرار شد و با اصرار و پیگیری های هیئت مدیره، از تمامی اعضا برای خرید ساختمان و تجهیز آن برای اتحادیه پول جمع شد.

 

وی با اعلام اینکه هر یک از اعضا به نسبت توانش برای خرید ساختمان و تجهیزات اتحادیه کمک مالی کردند گفت: در حالی که هیچ فشار و اجباری در کار نبود، اعضای اتحادیه بر اساس احساس مسولیتی که داشتند، برای خرید ساختمان همیاری کردند.

 

افشار با اعلام اینکه به جرات می توان ادعا کرد اتحادیه تالارهای پذیرایی و تجهیز مجالس، تنها اتحادیه ای است که اتحاد را به معنای واقعی کلمه توصیف کرده و به نمایش گذاشته است گفت: تا به امروز اعضای اتحادیه حتی با وجود اختلاف دیدگاه که امری طبیعی است، در تمامی مسائل همگام و همسو بوده‌اند که هیئت مدیره اتحادیه در تمامی سالهای گذشته در این اتحاد و همراهی نقش بسیار موثری داشته اند.

 

بیشتر بدانید:گرفتاری تالار‌های پذیرایی از گرانی تا رقابت با باغ‌های قانون گریز

 

نامزد انتخابات دوره جدید هیات مدیره اتحادیه تالارهای پذیرایی و تجهیز مجالس با اعلام اینکه اعضای اتحادیه حامی و پشتیبان یکدیگر هستند گفت: اگر فردی به یک عضو اتحادیه زیان وارد کند یا رفتار نامناسبی داشته باشد، مورد بی مهری سایر اعضا قرار می گیرد و اگر فردی رفتار خوبی داشته باشد، در بین تمامی اعضای اتحادیه مورد احترام خواهد بود.

 

عضو اتحادیه تالارهای پذیرایی و تجهیز مجالس با اشاره به اینکه قانون جدید، فعالیت اعضای اتحادیه را برای عضویت در هیات مدیره محدود کرده است گفت: در تمامی سالهایی که آقایان ابراهیمی نیا، عبداللهی و دیگر اعضای هیئت مدیره پیگیر مطالبات و خواسته های اعضا بودند، هرگز کم کاری یا کوتاهی نکردند و از وقت و سرمایه خود برای پیگیری مطالبات اعضا استفاده کردند.

 

وی بر فرهنگ قدرشناسی به عنوان مهترین شاخصه ایرانیان تاکید کرد و گفت: اگر امروز قانون اجازه نمیدهد که هیئت مدیره کنونی بار دیگر کاندیدا شوند، تنها دلیلی است که این آقایان نمی‌توانند همچنان در هیئت مدیره حضور داشته باشند، اما شک نداریم که اگر قانون اجازه می داد، با توجه به تلاش ها و خدماتی که آقایان هیات مدیره برای اعضای صنف انجام دادند، باز هم مورد اقبال قرار می گرفتند و رای بالایی بدست می آوردند.

 

افشار با تاکید بر اینکه اگرچه قانون حضور این خادمان واقعی صنف تالارهای پذیرایی را محدود کرده، اما به نقش آفرینی خود ادامه خواهند داد گفت: آقایان هیات مدیره سابقه بسیار درخشانی برای حضور در مجامع ملی و حتی بین المللی و طرح مسایل صنفی و اقتصادی داشته و نسبت به مسائل مرتبط با صنف، تسلط و آگاهی کامل دارند، به همین دلیل هیات مدیره جدید می تواند از توان این بزرگان برای تشکیل اتاق فکر در اتحادیه تالارهای پذیرایی و تجهیز مجالس استفاده کند.

 

وی با تاکید بر اینکه تمامی اعضا قدردان تلاش ها و کوشش های هیئت مدیره کنونی اتحادیه هستند گفت: قدردانی باعث می شود تا هیئت مدیره جدید نیز با تمام توان پیگیر مطالبات صنفی باشد و اعضای جدید بدانند که تلاش هایشان دیده می شود و اعضای اتحادیه دوندگی های آنان را فراموش نخواهند کرد.

دیدگاه خود را ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *