info@etalar-teh.ir

راه ارتباط با ما

021-88535255-8

تماس با ما

 قرارداد تالار عروسی چگونه است ؟

قرارداد تالار عروسی چگونه است ؟

برای آن که بتوانید قرارداد تالار عروسی را ثبت نمایید، نیاز است تا بررسی های لازم را انجام دهید. بسیاری از عروس و دامادها و خانواده های آنها، با نحوه عقد قرارداد آشنایی نداشته و بدون آگاهی های کافی، اقدام به ثبت قرارداد می نمایند.

برای برگزاری مناسب و باشکوه یک مراسم عروسی، در کنار آن که انتخاب تالار مناسب با خدماتی دارای کیفیت بالا مهم است، قراردادی خوب نیز تاثیرگذار خواهد بود. دقت و توجه در مفاد قرارداد، می تواند از بروز مسائل و اختلافات با تالار عروسی، جلوگیری نماید.

قرارداد تالار عروسی

عقد قرارداد تالار عروسی

قرارداد تالار عروسی دارای دو بخش عمده است. در بخشی از آن مشخصات طرفین قرارداد ثبت شده و در بخش بعدی موضوع قرارداد و شرح آن آورده می شود. پس از تنظیم اولیه قرارداد، ابتدا تمامی موارد را کاملا مطالعه کرده و در صورت وجود هر مغایرتی، آن را به مدیریت تالار عروسی منتقل کنید.

به طور معمول، فرمت قرارداد تالار عروسی، آماده بوده و بخش هایی در نظرگرفته شده است تا مشخصات و توضیحات به آن اضافه شده و تنظیم نهایی صورت گیرد. از همین رو با دقت کامل، مشخصات خود را ثبت کرده و شماره تماس را وارد کنید.

 

عقد قرارداد تالار عروسی

موضوع قرارداد تالار عروسی

در قسمت موضوع قرارداد، به جزئیات مراسم و خدماتی که می بایست تالار ارائه نماید، اشاره می شود. این بخش لازم است که با تمامی جزئیات به همراه توضیحات لازم آورده شود. به عنوان مثال نوع غذا، پیش غذا، نوع مواد غذایی استفاده شده و…

این مهم است که بتوانید خدماتی را که از تالار عروسی انتظار دارید به صورت کاملا شفاف و با جزئیات کامل ثبت نمایید. این موضوع می تواند در بهتر برگزار شدن مراسم تاثیر داشته و از بروز اختلافات جلوگیری نماید.

موضوع قرارداد تالار عروسی

نحوه برگزاری مراسم مطابق با قرارداد

از دیگر مواردی که باید در قرارداد تالار عروسی به آن اشاره نمایید، نوع پوشش مناسب خدمه است. می توانید برای بررسی این موضوع، در یکی از مراسم های تالار عروسی حضور یافته و آن را کنترل کنید.

از سویی دیگر، همواره ساعت شروع و خاتمه مراسم، از مسائلی است که باعث شده مبالغی اضافه به تالار پرداخت شود. توجه داشته باشید هنگام قرارداد، این نکته را کاملا شفاف آن را ثبت نمایید تا در روز جشن، با مسائل ناخواسته ای روبرو نشوید.

برخی از تالارها، محدودیت های خاصی مانند نریختن نقل و … دارند. به خاطر داشته باشید که از مدیریت تالار هنگام قرارداد تالار عروسی، در این خصوص اطلاعات کافی را کسب نمایید.

نحوه برگزاری مراسم مطابق با قرارداد

ثبت هزینه ها در قرارداد تالار عروسی

برای پرداخت هزینه های تالار عروسی، می توانید با مدیریت تالار، توافق نموده و شرایط مشخصی را منظور کنید. لازم است که این شرایط و سررسیدهای پرداخت را نیز در قرارداد وارد کرده و شیوه پرداخت را معین نمایید.

به طور معمول بسیاری از تالارها، هنگام عقد قرارداد تالار عروسی، مبلغ یک سوم را هنگام ثبت قرارداد، بخشی از آن را پیش از شروع مراسم و باقی را در زمان اتمام جشن دریافت می نمایند. توجه داشته باشید، در قرارداد بابت هزینه های جانبی با جزئیات کامل و مطابق با توافق انجام شده، ثبت لازم را انجام دهید.

خدمات ما :

مقالات مرتبط :

راه های ارتباطی با ما:

دیدگاه خود را ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *