info@etalar-teh.ir

راه ارتباط با ما

021-88535255-8

تماس با ما

 تشریفات قانونی برای دریافت مجوز تالارها

تشریفات قانونی برای دریافت مجوز تالارها

کمک به زوجین در برنامه­ریزی و اجرای روز بزرگ خود می­تواند از نظر احساسی و هم از نظر مالی پاداش آور باشد. طبق بررسی­های انجام شده، بیش از 2 میلیون زوج هر ساله ازدواج می­کنند، بنابراین شروع یک کار عروسی و پذیرایی می­تواند پردرآمد باشد. قبل از اینکه تجارت خود را باز کنید، چند مرحله وجود دارد که باید انجام دهید تا مطمئن شوید از کسب و کار شما به طور قانونی شناخته شده و محافظت می­شود و آن نیز دریافت مجوز تالارها می­باشد.

تشریفات قانونی برای دریافت مجوز تالارها

انواع مجوز برای تالارها

مجوز کسب و کار:

در بیشتر موارد، مالک ملزم به درخواست مجوز تالارها برای کسب و کار و افتتاح و اداره مشاغل است. با تماس با تالار شهر یا دادگستری محل خود می­توانید پروانه کسب دریافت کنید.

مجوز ساخت و گواهی اشتغال:

قبل از افتتاح مشاغل خود، باید مجوزی را از موسسه محلی یا دولت شهر خود بگیرید كه به شما اجازه دهد در یک ساختمان یا فضای خاص فعالیت کنید. این اطمینان می­دهد که ساختمان برای نوع عملکردهایی که برگزار می­شود، پاکسازی شده است. پس از گرفتن پروانه ساخت، حتما گواهی سکونت خود را در یک مکان برجسته به نمایش بگذارید.

مجوز کنترل کننده غذا:

اگر قصد راه اندازی سالن پذیرایی کامل را دارید، مجوز نگهدارنده غذا برای سرو غذا مورد نیاز است. می­توانید با تماس با بخش بهداشت عمومی محلی خود برای این نوع مجوز تالار اقدام کنید.

انواع مجوز برای تالارها

دریافت بیمه:

گرفتن بیمه گامی حیاتی در موفقیت تجارت عروسی و پذیرایی شماست. اگر مهمان یا کارمند عروسی در حین انجام کار آسیب ببیند، بیمه هزینه تعمیرات تجهیزات را پوشش می­دهد و شما را در برابر مسئولیت محافظت می­کند. علاوه بر این، اگر ساختمان در اثر آتش سوزی، سیل یا نوع دیگری از بلاهای طبیعی آسیب ببیند یا خراب شود، بیمه هزینه­های بازسازی را پوشش می­دهد.

مدارک لازم جهت اخذ مجوز

مطابق قوانین گفته شده و به گزارش واحد تحقیق و توسعه تالارساز برای دریافت مجوز تالارها در جهت راه­اندازی و شروع فعالیت، مدارک زیر لازم و ضروری است:

  • اصل و کپی سند مالکیت
  • اصل و کپی شناسنامه و کارت ملی
  • در صورت وکالت اصل و تصویر وکالتنامه و شناسنامه وکیل
  • اصل و تصویر فیش عوارض نوسازی
  • اصل و کپی فیش آب و برق و تلفن و کدپستی
  • نقشه معماری مصوب شهرداری
  • اصل و کپی جواز ساخت و گواهی عدم خلاف قبلی
  • برگه 5 امضائی ناظر قدیم و جدید
  • برگه سبز ناظر و تاییدیه آسانسور و گزارش مرحله‌ای ناظر

مدارک لازم جهت اخذ مجوز

جمع بندی

با توجه به آمار و ارقام بدست آمده در رابطه با برگزاری مجالس یکی از شغل­های پر درآمد، راه اندازی تالار می­باشد. راه اندازی و ساخت تالارهای پذیرایی مراحلی دارد که حتما باید طی شود. مجوز تالارها از مراحل اولیه­ای است که حتما باید مطابق قانون و شرایط گفته شده انجام گیرد. برای دریافت مجوز تالارها برخی از این ویژگی­ها که شامل، نوع پوشش ديوار آن مطابق با آئين نامه مقررات بهداشت محيط باشد، پارکینک مناسبی داشته باشد، تعداد و میزان سرویس­های بهداشتی به اندازه بوده و سرو غذا و دسر و نوشیدنی نیز هر کدام از مکان­های مورد نظر برخوردار باشند.

 

خدمات ما :

مقالات مرتبط :

راه های ارتباطی با ما:

دیدگاه خود را ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *