info@etalar-teh.ir

راه ارتباط با ما

021-88535255-8

تماس با ما

 چند ایده کاربردی و شیک برای دکوراسیون سالن پذیرایی کوچک خانۀ شما

چند ایده کاربردی و شیک برای دکوراسیون سالن پذیرایی کوچک خانۀ شما

چند ایده کاربردی و شیک برای دکوراسیون سالن پذیرایی کوچک شما می‌تواند به طراوات و سرزندگی محل سکونت شما رنگ و جانی دوباره ببخشد.

معمولا دکوراسیون برای منازلی با ابعاد کوچک یک چالش برای افراد محسوب می‌شود و اکثرا فکر می‌کنیم که چطور می‌توان یک خانه کوچک را به مکانی جذاب و زیبا تبدیل نمود. خوشبختانه امروزه برای هر مشکلی یک راه‌حل پیدا می‌شود که از طریق آن می‌توان به خوبی یکسری امکانات را ایجاد نمود.

برای داشتن یک دکوراسیون سالن پذیرایی کوچک که شیک و لوکس باشد نیاز است تا یکسری نکات را در انتخاب وسایل و چیدمان رعایت نماییم. ما در این مقاله قصد داریم تا شما را با دکوراسیون منازل کوچک و ایده‌هایی جذاب در اینباره آشنا نماییم؛ بنابراین پیشنهاد می‌کنیم این مقاله را حتما مطالعه نمایید.

دیزاین منازل کوچک

دیزاین منازل کوچک

دکوراسیون چیست و چرا اهمیت دارد؟

به هماهنگ‌سازی برای جذاب‌تر نمودن چیدمان وسایل و انتخاب آن‌ها برای منزل ،دکوراسیون داخلی می‌گویند که امروزه بخش عمده‌ای از دنیا به این موضوع می‌پردازند و افراد زیادی در این حوزه فعالیت‌های موفق دارند. شما با ایجاد یک دکوراسیون مناسب می‌توانید باعث لوکس شدن منزلتان شوید و فضایی دلنشین را ایجاد نمایید. از آنجایی که منزل یکی از مکان‌های آرامش‌بخش است در نتیجه برای ایجاد یک آرامش نیاز است تا دکوراسیونی دلنشین را ایجاد نماییم.

اهمیت دکوراسیون داخلی به قدری زیاد است که می‌تواند به طور مستقیم بر روی روحیه افراد تاثیرگذار باشد؛ خصوصا در دکوراسیون سالن پذیرایی کوچک تاثیر به سزایی دارد چراکه محیط‌های با ابعاد کم می‌توانند با یکسری تغییرات، به فضایی باز و بزرگ‌تر تبدیل شوند.

راهنمای طراحی دکوراسیون منزل

راهنمای طراحی دکوراسیون منزل

چه ایده‌هایی برای دکوراسیون سالن‌ پذیرایی کوچک مناسب است؟

برخی از افراد بر این باورند که چون منزلشان سالن کوچکی دارد نیاز نیست تا درباره‌ی تغییر دکوراسیون آن کاری را انجام دهند. ولی این باور کاملا اشتباه است و بالعکس منازل با ابعاد کوچک‌تر نیاز دارند تا با کمی تغییرات فضایی دلباز‌تر ایجاد نمایند. البته دکوراسیون داخلی در سبک‌های مختلفی ارائه می‌شود که این موضوع بستگی به نظر و انتخاب شما و همچنین محیط زندگی شما دارد و تعیین می‌گردد. در قسمت زیر ما چند نمونه ایده جذاب برای شما عزیزان با سالن پذیرایی کوچک آورده‌ایم:

  • پنجره‌‌ها:
    یکی از مواردی که در طراحی دکوراسیون منازل کوچک اهمیت دارد وجود پنجره‌ها است که شما می‌توانید با استفاده از انتخاب یک پرده‌ مناسب با رنگ مبلمان فضای سالنتان را جذاب‌تر نمایید.
  •  انتخاب رنگ مناسب:
    اهمیت رنگ برای دکوراسیون سالن پذیرایی کوچک بسیار زیاد است؛ چرا که رنگ‌ها می‌توانند تاثیر زیادی بر روی بزرگ نشان دادن فضاهای کوچک داشته باشند. برای اینکه فضای سالن منزلتان بزرگ‌تر دیده شود بهتر است که دیوارها را سفید رنگ نمایید و یا در صورت استفاده از کاغذ دیواری، حدالامکان از طرح‌های کمرنگ وخلوت با تناژ سفید و کرم استفاده نمایید.
  •  استفاده از وسایل شاد:
    پیشنهاد ما برای انتخاب وسایل، به کارگیری رنگ‌های شاد می‌باشد. به طور مثال بهتر است که مبلمان، فرش، کوسن، میز و سایر وسایل پذیرایی را از رنگ‎هایی شاد انتخاب نمایید. انتخاب وسایل با رنگ‌هایی شاد می‌تواند فضای منازل کوچک را از دلگیری خارج نماید و آن را تبدیل به جوی دلنشین کند.
  •  استفاده از قاب‌هایی جذاب:
    امروزه قاب عکس‌های زیبا و لوکسی وارد بازار شده‌اند که می‌توانند تاثیر زیادی بر روی سالن‌های پذیرایی کوچک بگذارند. تنها لازم است که این قاب‌ها را به گونه‌ای کنار هم بچینید که دیوار منزل را به طور چشمگیری زیبا نماید.

طرح قاب عکس برای دکوراسیون‌ها کوچک

  •  استفاده از آینه:
    به کار بردن آینه می‌تواند برای دکوراسیون سالن پذیرایی کوچک بسیار ایده‌ای جذاب باشد؛ چراکه آینه‌ها باعث بزرگ دیده شدن منزل می‌شوند.
  •  استفاده از ویترین‌های کوچک:
    انتخاب یک ویترین شیک با ابعاد کوچک می‌تواند دکورهای شما را به نمایش بگذارد و فضای کمی از سالن را اشغال نماید.
  •  انتخاب فرش ساده:
    خرید یک فرش ساده بهترین گزینه برای دلباز نمودن منازل کوچک می‌باشد، چنانچه فرش ساده را نمی‌پسندید می‌توانید از فرش‌هایی با طرح‌های ساده و خلوت‌تر استفاده نمایید.
  • استفاده از گلدان‌های زیبا با گل طبیعی:
    گل و گیاه تاثیر بسیار زیادی بر روی روحیه افراد دارند بنابراین انتخاب چند گلدان گیاه طبیعی می‌تواند به فضاهای کوچک طراوت و زنده بودن ببخشد.

دکوراتیو منزل

  • آباژور:

    با استفاده از آباژورهای ساده و لامپ‌های هالوژنی می‌توانید نور فوق‌العاده شیک و جذابی را برای منزل ایجاد نمایید.

دکوراتیو منزل

خرید وسایل دکوراسیون

سخن پایانی

به طور کلی انتخاب یک دکوراسیون درست می‌تواند ظاهری شیک و لوکس برای منزل ایجاد نماید و این موضوع اصلا ارتباطی به کوچک یا بزرگ بودن آپارتمان ندارد. شما می‌توانید در هر شرایطی، حتی برای 20 متر دکوراسیون سالن پذیرایی کوچک هم فضایی زیبا را بسازید.

دیدگاه خود را ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *