info@etalar-teh.ir

راه ارتباط با ما

021-88535255-8

تماس با ما

 بازگشایی تالارها فرصتی دوباره برای کنارهم بودن

بازگشایی تالارها فرصتی دوباره برای کنارهم بودن

بازگشایی تالارها فرصتی دوباره برای کنار هم بودن و لذت بردن از امتیازهای جمع‌های اجتماعی و خانوادگی کوچک و بزرگ محسوب می‌شود.متاسفانه ویروس کرونا بسیاری از کسب و کارها را با مشکلات خاصی روبرو کرده است، مشکلاتی که صددرصد ضربه مهلکی به منبع درآمد افراد وارد آورده است که در این میان، انواع تالارهای پذیرایی و باغ تالار نیز از این ضربه ویرانگر جان
نمانده‌اند.

راهکارهایی برای زمان بازگشایی تالارها عنوان شده است که افراد بتوانند تا حدودی به روال سابق کاری خود برگردند و به این صورت، مقداری از ضررها و خسارت‌های وارده را جبران کنند. البته در این بین، دستورالعمل‌های خاص بهداشتی به جدی ترین شکل ممکن مورد بررسی قرار می‌گیرند.

بسیاری از زوج‌های جوان که منتظر برگزاری جشن خود بوده‌اند متاسفانه در طی یکی دو سال گذشته موفق به برگزاری مراسم خود نشده‌اند که در این زمان، با توجه به زمان بازگشایی تالارها فرصت خوبی به وجود می‌آید تا هرچه سریع‌تر از این بلاتکلیفی خود را نجات دهند و با رعایت نکات خاص بهداشتی بتوانند زندگی مشترک خود را آغاز کنند.

 

فاصله گذاری مناسب

 

پاکسازی کامل فضای تالار قبل و بعد از برگزاری مراسم

رعایت پروتکل های بهداشتی

با توجه به زمان بازگشایی تالارها تالار داران عزیز باید دستورات خاصی را مبنی بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی در دستور کار خود قرار دهند. به گونه‌ای که به هیچ عنوان اجازه ندهند، افرادی که حتی کوچک‌ترین علائم بیماری کرونا را دارند در تالار حاضر شوند و هم‌چنین به میهمانان خود تذکر دهند که به صورت کاملا صحیح از ماسک تنفسی استفاده کنند؛ چرا که ماسک صددرصد یکی از ضروری‌ترین تجهیزات بهداشتی برای جلوگیری از پخش ویروس کرونا می‌باشد. چنانچه افراد به استفاده از ماسک تنفسی روی خوش نشان ندهند بدون شک مسئول نظارت بر مراسم باید با این افراد برخوردی مسالمت آمیز داشته باشد؛ چرا که به خطر انداختن جان دیگران صددرصد عواقب خوشی ندارد.

مهم‌تر از هر نکته‌ای مدیریت فاصله‌گذاری را باید در تالار مورد توجه قرار داد تا با توجه به نظارت خاصی که بر روی برگزاری مهمانی و مراسم مورد نظر شکل می‌گیرد فاصله‌گذاری‌ها به صورت کاملا استاندارد انجام پذیرد. تمامی افرادی که مسئول پذیرایی از مهمانان هستند، باید آزمایش‌های کامل را در مورد ابتلاء نبودن به ویروس کرونا انجام داده باشند تا قادر باشند با خیال راحت به پذیرایی از میهمانان بپردازند.

باغ تالار باید تمام موارد شستشو و ضدعفونی را به بهترین شکل ممکن رعایت کند به این گونه که قبل از برگزاری مراسم و بعد از تمام شدن مهمانی تمامی محیط تالار را با مواد شستشو و ضدعفونی پاکسازی نمایند.

 

توجه به وسایل پذیرایی در تالار

باتوجه به زمان بازگشایی تالارها تالار داران عزیز باید نسبت به پخت پز و انتخاب وسایل صرف غذا نهایت دقت را بکار گیرند. اصولا بهترین نحوه پخت می‌تواند اینگونه باشد که تا حد امکان از مواد غذایی نیم پز استفاده نشود و حتی الامکان حتی در مورد استفاده از لوازم خاصی مانند قاشق، چنگال، دستمال کاغذی و بسیاری از موارد دیگر تالار داران عزیز باید سعی کنند از وسایل یک‌بارمصرف استفاده نمایند تا بتوانند به بهترین شکل ممکن پروتکل‌های بهداشتی را در فضای تالار رعایت نمایند.

با استفاده از دستمال کاغذی‌های تک‌نفره و هم‌چنین قاشق، چنگال و بشقاب یک‌بار مصرف میهمانان با خیال آسوده‌تری می‌توانند از پذیرایی لذت ببرند؛ چراکه در هر صورت برخی از مهمان ها با توجه به معذوریت‌های اخلاقی ممکن است در مراسم حاضر شوند و به همین خاطر تالارداران موظف هستند با رعایت تمام جوانب بهداشت به این افراد ثابت کنند که هیچ خطری در مورد ابتلاء به ویروس کرونا این افراد را تهدید نمی‌کند به همین دلیل، استفاده از لوازم یک‌بار مصرف صد در صد می‌تواند راهکار مناسبی برای کیفیت برگزاری مراسم در تالار باشد.

استفاده از وسایل مناسب

فاصله گذاری مناسب

سخن پایانی

همزمان با زمان بازگشایی تالارها تالارداران عزیز موظف هستند، تمام موارد بهداشتی را رعایت نمایند تا بتوانند کیفیت برگزاری مراسمات خود را بالا ببرند؛ چراکه در هر صورت بسیاری از افراد با توجه به خطرناک بودن و حاد بودن ویروس کرونا شاید با استرس خاصی به برگزاری مراسم خود فکر کنند، که تالارداران عزیز باید به این افراد اطمینان کامل را بدهند که با توجه به رعایت پروتکل‌های بهداشتی و استفاده از ظروف یکبار مصرف و هم‌چنین ضدعفونی کامل به راحتی می‌توانند بدون هیچ گونه دغدغه فکری و ذهنی به برگزاری مراسم خود بیاندیشند.

راهکارهای خاصی که برای بهداشت وجود دارد، مانند استفاده صحیح از ماسک تنفسی، فاصله‌گذاری‌های مناسب و کاربردی و هم‌چنین استفاده از ظروف یکبارمصرف صددرصد می‌تواند نتیجه خوبی برای حفظ سلامت میهمانان عزیز باشد.

دیدگاه خود را ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *